Strååålande helg :)

Haft en strålande helg på alla sätt.
I Lördags drog vi hem till "skogen" Leons föräldrar för hans morfar ( min pappa ) fyllde år.
Det bjöds på tacos och efterätt. Supergott. Alltid godare att äta tacos borta haha.
Leon trivdes hos sin mormor och morfar.



Hihi så söt dress eller hur? Den fick han av sin farmor i fredags. Han fick också en body.
Tack farmor säger han!

Igår kom Minna och Ema hit för vi skulle ut på en promenad.
Va ju sjukt fin väder, kunde inte ens ha jacka på mig. Var väldigt varmt och fint ute.
Först gick vi till kvantum för Minna skulle köpa en macka, sen fortsatte vi att gå ut mot Jenny.

Efter promenaden gick vi hem till mig igen, fick en jättefin present av Christian och Minna.
2 bodys som va jättesöta! Tack!


De fick ju såklart hålla i Leon också, där trivdes han nog :)
Satt och snacka ett tag, sen var de dags för att åka och storhandla. Så jag, Jonzi och Leon åkte till Willys.
Efter de blev de pizza! Mumms.

Så så har min helg sett ut. En sak som gör min ÄNNU gladare är att jag nu gått ner 12 KILO!
Alltså bara 2 kilo kvar, men ska gå ner yttligare 6 kilo efter det tänkte jag. Så de ser vi fram emot!

Idag ska vi nog inte göra något speciellt, min kusin Ramona skulle ju komma med sin bebis och hälsa på idag men hennes söner hade blivit sjuka, så synd. Men de får bli en annan gång. Har ju haft nått inplanerat varje dag sen vi kom hem från BB, men inte idag. Känns skönt faktiskt. Kanske tar oss en sväng ut sen.

Jag ska iaf försöka ge mig på lite träningsövningar som jag fick papper på från BB att jag skulle göra.
Gick att göra redan 3 dagar efter förlossningen. Vill ju få upp lite magmuskler nu så magen inte bara hänger haha.
Leon ligger här brevid och sover ÄNTLIGEN. Han har gnällt hela morgonen hihi. Men skrikit har han inte gjort nått, bara gnäller. De senaste dagarna har han varit vaken extra mycket, han ligger och spanar.

Nahe, om man ska göra lite nytta och kanske ta hand om hemmet, gubben, katten och bebisen hihi.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du fick din pizza iallfall, GÖTT! haha

2010-04-26 @ 14:51:31
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0