1 år

Idag är det 1 år sedan som jag fick 2 röda streck på stickan, alltså ett positivt graviditetstest.
1 år sen som jag fick veta att jag skulle bli mamma. Helt otroligt att det är 1 år sen?
Känns som om det vore igår, det är så jag minns det iaf.

En otrolig dag, har nog aldrig varit så glad förutom den dagen då Leon blev till.
2 efterlängtade streck.



Iaf, idag var vi på bvc. Det gick superbra även denna gång.
Dagens vikt: 8.3 kg.
Dagens längd: 67 cm
Dagens huvudomfång: 43 cm






Finaste grabben <3

Helt ärligt, är min mjölk gjord av grädde? haha.
8.3 kg, det var inte dåligt. Fast iofs känns det som om han vägde 100 kg ibland...

Förresten så har jag gått och blivit SJUK! Ont i huvudet och halsen. Jippie.
Fan va jag hatar att vara sjuk, dock är jag det så sällan som tur är. Högst 3 ggr om året.
Jobbigt om jag blir ännu sjukare och får feber, då jonzi jobbar och jag får ta hand om Leon själv.

Annars har jag bara gjort det vanliga idag. Vikt tvätt, diskat och lagat mat. Nog gjort en miljon saker till som jag inte minns just nu. När ska tvätten ta slut undrar jag?

I veckan ska vi ta oss en liten tur till vimmerby på onsdag och kolla på lite saker till akvariet eftersom de inte hade ett skit här i stan. Sen ska jag försöka få med Jonzi till soptippen för o slänga lite skit.

Nä nu blir det faktiskt sängen. Jag mår piss.


Kommentarer
Postat av: Ema

haha, han ser verkligen ut att ha blivit jättestor sen jag såg honom sist. som en liten rulltårta :) vill jättegärna komma och klämma lite på honom någon dag om du har lust att ses, kanske minna också?

2010-08-23 @ 22:38:09
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: bella

Åh, vad fort tiden går! Måste bara fråga, var du bombsäker från första början att du ville ha kvar honom? :)

2010-08-24 @ 07:27:11
URL: http://bella.nu
Postat av: Ema

ja då, klart du ska få bli frisk först :D kul att du vill ses iaf, saknart som sagt. kan väl ses nästa vecka typ? har ingen tid över denna vecka och tills dess lär du väl hinna bli frisk hoppas jag ;)

2010-08-24 @ 18:45:31
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Tova

Visst är det sjukt hur mycket livet kan förändras på bara ett år?! Nu är det typ 1 år och 2 månader sen jag fick mitt "svaga" plus på stickan... shit vilken känsla det var.



Oc jag förstår vad du menar - i min hemstad öppnades det aldrig nåt roligt haha, och de som gjorde det gick i konkurs efter ett halvår typ

2010-08-25 @ 10:40:31
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0