Äntligen 31 augusti

yey idag ska jag tatuera mig igen! kl 2 är det sagt, alltså om 1.5 tim.
Lite nervös faktiskt, hmm. Men jag brukar klara mig ganska bra tycker jag.

Tänkte uppdatera er med lite bilder.



Såhär blev håret. Och ja ni behöver inte påpeka att jag är blek som ett lik ;) Får väl sola lite solarium nån dag...











Haha. Leon älskade ballongen han fick av sin mormor. Dock så höll han ju på att ha sönder den när han krama den.
Ville ju inte att den skulle smälla så Leon blev rädd men ballongen klara sig.

Borde ta på mig kläder, fixa iordning mig och vara redo men jag ORKAR inte haha.
Fasen vad lat jag är. Skulle ju ha gått upp tidigt och promenerat lite idag också men tror ni jag orka de eller?
Nopp. Imorn kanske? :)

Nä nu ska jag försöka komma igång lite. Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jovars, har varit sugen på det ett tag :) Det är så nice med lite förändring. Dock har jag inte fått några csn-pengar än men när de kommer så ska jag slå till :)

Jaa, det va så snyggt så :D

2010-08-31 @ 12:45:34
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

jaa precis, det är så många som tatuerat sig som gravid och det inte hänt någonting. :)



haha det låter som vi har samma natt metod :)

kramar.

2010-08-31 @ 13:38:16
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Samma här! hon somnar bara i sin säng på dagarna, men på nätterna sover hon bara med mig.

sover han i sin säng på nätterna?

kram

2010-08-31 @ 18:22:00
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0