Åsikter och tankar...

Om tatueringar... Tänkte bara göra ett "kort" inlägg om mina åsikter om tatueringar.
Det har blivit så supervanligt att tatuera sig i dagens läge, alla gör det hela tiden.
Hur kul är det då att tatuera sig?

Jag kan iaf känna att det inte är lika roligt att tatuera mig när ALLA gör det. Visst jag gör det ju självklart för min egna "skull" men det är ju också roligt att tatuera sig för att ha något "eget". Därför gäller det verkligen att tatuera nått man vet inte många gör. Enligt mig tycker jag faktiskt att jag har tatuerat nått personligt och inte bara tatuerat mig för tatuerandets skull som många tyvärr gör.

Undrar hur många som tatuerar in stjärnor t ex. Jo typ alla.
Och att ta nån annans idé är bara löjligt. Kom på nått eget för fan!
Åh va irriterad jag blir. Jag har haft min "idé" i många år och jag har hört att det finns dem som vill göra likadant.
Hmm undrar hur det kommer sig?

Blir iaf riktigt sur och irriterad...





Mina tatueringar.
Ska fortsätta tatuera mitt ben om ca 2 veckor. Åh vad jag har längtat!
Vill ha benet klart inom ett år tror jag. Haha och det som är så extremfult är när folk tatuerar dit och datt.
Lite här och var, då tycker JAG att det är mycket snyggare att göra nått osm hänger ihop!

Aja, folk kommer säkert bli sura och ifrågasätta mina åsikter. Gör de om ni vill :)
Hade!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag förstår snarare vad du menar jag jag tycker allt dina tatueringar är fina jag :)

2010-08-18 @ 10:19:13
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

låter nästan som att du syftar på någon när du skriver det där. man tatuerar ju det man själv vill och då vill man väl oftast inte kopiera någon, hoppas jag. stjärnor är ju vanligt men det är ju även cupcakes och dylikt. inget påhopp här alltså, bara sägert :)

2010-08-18 @ 12:23:58
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jouline

Vem är det nu som snott din idé din prutt? :/

Håller faktiskt med dig på den där biten. Fast värst av allt, det är dom där jävla meningslösa tribalerna. Miss u. PUSS

2010-08-18 @ 16:37:06
URL: http://joulinesmedberg.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: nej jag menar det. man skulle ju bli ganska sur om någon, speciellt någon man känner väl, får för sig att tatuera likadant som man själv gjort. det vill man ju bara inte xD självklart ska man inte tatuera sig bara för att, det vore ju lite bortkastade pengar kanske, är man osäker på vad man vill ha så är det nog bättre att vänta :)

2010-08-18 @ 19:39:35
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

jag känner igen mig, hört att folk vill göra lika dan som den på min arm.. så jävla trist att folk härmar. när dem kan sätta sig ned och klura ut egna motiv.



sen vill jag bara påpeka att de beror på vad för tatueringar man gör ditt och datt på kroppen, är de vanliga små grejer, stjärna, ett hjärta eller liknande ahh det är fULT . är det stora motiv som faktiskt betyder något så är det riktigt fint .. en tatuering ska sitta hela livet och därför ska den betyda något också och inte bara göra något man kan ångra sen.

kram

2010-08-18 @ 20:54:15
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: kassandra

sv: din Leon tatto är skit snygg!

2010-08-18 @ 21:04:25
URL: http://kassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0