Bläää...

Nej, förkylningen är varken borta eller bättre. Har bara blivit sämre.
Även fast jag varit sjuk så har jag haft körlektion, handlat, städat och mkt mer.
Duktiga jag!

Ska strax börja med maten tänkte jag. Idag blir det köttgryta m ris till Jonzi och veggryta m ris till mig.
Dock inte lika hungrig längre efter den stora muffinsen vi fick på biltema.

Förresten så fick jag en "anonym" kommentar ang bilderna på badrummet.







Glömt att lägga upp den, dock så ska ju ett nytt handfat in också. Men det får vi se när det blir.
Konstigt nog så har jag inte tröttnat på lägenheten, annars brukar jag tröttna efter bara några månader, men i den här lägenheten trivs jag verkligen i. Och vi kommer inte flytta till nån mer lägenhet, nästa gång vi flyttar blir det till ett hus.

Och hus blir det inte på några år, ska ha ett FINT hus med fin uteplats och så. Är lite kräsen så kommer inte ta första bästa huset. Hus är ju inget man ska stressa fram, vi ska ju bo där resten livet hehe.





Förresten! Leon har börjat sitta helt själv utan ryggstöd nu.
Underbara unge ! <3

Dags för matlagning.


Kommentarer
Postat av: Ema

skaplig michelin-gubbe alltså :D så söt! haha.

2010-08-26 @ 17:50:09
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0