Blev en tripp...

Till Linköping idag. Ikanohuset, babyproffsen och IKEA.
Börja med babyproffsen.

Köpte en gåstol idag faktiskt. Jättefin. Tänkte att vi skulle passa på att köpa en när vi ändå var där.
Och när vi kom hem var vi ju såklart tvunga att testa den! hihi.
Leon ÄLSKADE den! Sjuka är ju att han faktiskt tog sig LITE framåt. Tänkte ju att han skulle få den när han var 5-6 månader men de gick hur bra som helst redan nu.



Haha han är underbar.


Låter gör den ju också, haha tyckte han va superroligt!
Lite liten är han ju fortfarande för den, men med lite filt som stöd funkar den prima.

Köpte
även en röd dreggellapp till honom, passa perfekt.
Sen drog vi in på ikanohuset, ville ju kolla efter lite kläder till både mig och Leon men det blev INGENTING!
Eller jo! en supersöt blå mössa till Leon.

Köpte lite småsaker bara.



Örhängen och ett läppglans. Läppglanset tyckte jag passa mig perfekt haha.
Kolla efter en jacka åt Lillen, men tyvärr hitta jag ingen. Får kolla här i stan.

Åt på donken sen var det dags för IKEA.
Där köpte jag saker till badrummet som jag ska visa imorn. Var lite just därför vi åkte.
För jag va sugen på nya saker dit. Ska till jysk imorn och shoppa det som fattas.

Leon fick sig även en liten tygboll och en babyblå filt. Mys!
Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt. Leon sover ( hoppas för natten ) och älskling ligger i soffan.
En film på det?

Hoppas ni haft en lika fin lördag som jag!




Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

hehe jo, det är ju inget tvång att ge dem, bvc sa till mig iaf att jag skulle amma mer det skulle hjälpa i värmen. :)

kram

2010-08-15 @ 10:28:39
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0