Dammsugaren är bra

För både städning och sömn. Leon somnar när jag sätter på dammsugaren?
Lustigkurre. Så nu passar jag på att skriva här lite.

Jag har alltså hunnit med att dammsuga hela lägenheten idag, vilket jag skulle ha gjort igår.
Disken väntar i köket också, disken försvinner aldrig. Diskar VARJE dag, ibland 2 ggr...
Vattna blommorna måste jag göra också, funderar på att skura golvet också.

Jag ska gå till Älsklings jobb sen, vi ska storhandla. Var sjukt länge sen.
Kylskåpet behöver fyllas på lite. Likaså frysen. Ska köpa lite smakisar till Leon idag som han ska få smaka i helgen.
Spännande.

Vad ska ni göra idag Fredag den 13e?! Fredagsmys?
Undrar om de sänder skräckfilmer på tv ikv?

Nu vakna Leon, länge han sov... Haha.
Förresten så sov han ÄNTLIGEN bra inatt. Så jag har fått sova jag med, sov till 10 faktiskt.



Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

gullig han är när han sitter i stolen. :)

konstigt nog så somnar dem bäst till dammsugare, tvettmaskiner osv osv. :/

kramar.

2010-08-13 @ 17:58:46
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0