FÖRE EFTER

Jag orka inte ha långa naglar så jag klippte av dem. Växer ju ut om mindre än 2 veckor ändå så.
Lite förändring skadar inte.


FÖRE



EFTER


Dock ser mina händer genast tjockare ut haha. Äsch, saknar dem lite också.

Var förresten hos Matte  idag ( tatuerarn) och beskrev hur jag ville att min nästa tatuering ska se ut.
Han såg fram emot det sa han, likaså gör jag! bara 5 dagar kvar.

DÅLIGT med kommentarer från er läsare tycker jag det är också.
Skriv mera! :)

Nä nu går jag till sängs, Leon plutten somna för kvällen redan vid 8 ikv så jag har haft kvällen för mig själv.
Därför är jag nu uttråkad, haha!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Ema

jag vill också kunna ha så långa naglar, men då skulle jag inte kunna spela gitarr :(

kul med tatuering förresten, var det på benet? :)

2010-08-27 @ 12:10:49
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! Kul att du ska tatuera dig, ska ja med göra snart..igen.. vart ska du göra den?

/Carro

2010-08-27 @ 19:57:00
URL: http://emmacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0