Kräftooor!

Hade inte tid att skriva igår så gör de nu ist.
Börja dagen med körkortsteori på körskolan, sen åkte jag, leon och älskling omkring på stan och spana lite.
Kolla på en ny bärbar dator eftersom den stationära har dött...
Sen kolla vi på lite annat smått o gott.

Såg att de flesta blommorna på altanen har börjat komma nu.






På kvällen kom jocke, ollar och sofie för att chilla och äta kräftor.











Kräftorna som jag och jonzi åt har vi faktiskt fiskat själva.
Satt ute typ hela kvällen, Leon låg i vagnen o sov mestadels.

Haha sofie med vårt elektriska rack som ska döda flugor.
Spela lite kort sen drog de hem.

Sjukt trött va jag igår, sovit dåligt hela veckan.
Nu väntar jag på mamma o pappa som ska komma o va barnvakt medans jag kör bil.
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0