Kräftskiva

Söndagsuppdatering, och det får bli kort och snabbt.
Leon har precis somnat för en stund, så bäst att skriva nu. Jonzi är på träning så jag får klara mig själv haha.

Igår var vi på kräftskiva hos mammi och pappi! Jättetrevligt var det, god mat, fint umgänge och kräftor. Kan det bli bättre? Maria och Magnus var där också, och med sig hade de deras son på snart 3 år. SÅ SÖÖT! Påminde lite om Jonzi och Leon haha.










Leon och mormor ( min mamma ) fina va? :)
Leon hade på sig sina jeans för första gången! Han fick dem av sin mormor för typ 2 månader sen.
Blev inte så mycket bilder, hade inte så mycket tanke på det.

Kom hem runt 12 på natten igår, så vi gjorde inte så mycket mer när vi kom hem än att packa upp, lägga Leon och oss själva. Imorse märkte jag att Leon andades konstigt typ täppt i näsan. Och när han åt hördes det att han hade slem i halsen. Så han var nog lite förkyld, nu på dagen har jag dock inte märkt nått som tur är.

Jonzi upptäckte en annan sak med Leon idag, att han ÄLSKAR gitarren.



Oj vad han skrattade, ska lägga upp en film på det senare. Underbara unge! <3

Imorgon blir det ÄNTLIGEN bvc, ska bli kul att se va han väger nu.
Hör bara en massa snarkningar från vagnen nu, han sover fortfarande. Passar på att kolla lite på tv.
Hade!


Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

men gud han är ju sååå fruktansvärt söt !!! Jättefina bilder. Tack så mycket för din kommentar också, det känns skönt att veta att man inte är ensam. kram

2010-08-23 @ 09:44:49
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0