NÄSTAN

4 månader, men vi fuska lite och testa lite 4 månaders puré till Leon idag.
De var superroligt! Vi testa först med Mango.



Köpte även gröt, morotspuré och lite juice. Ska dock inte testa nått av det förens nästa vecka.


Leon testar hakklappen för första gången. Såå söööt <3


Första skeden!



Och det var mumms! Han spotta inte ens ut de första gången. Riktigt stolt över min lilla plutt.
Han fick bara 3 skedar, sen amma jag honom. Så kul nu när man kan börja med lite smakportioner.
Men jag tänker fortsätta HELAMMA, ska bara ge honom lite sen amma direkt efter.

Storhandla förut då, innan det var jag och Minna ute på en promenad. Gick hemmifrån vid 2 och var ute o gick till kl 5. Det var trevligt. Och gud va man kan störa sig på folk ibland!
Var i stadsparken, så jag skulle ge Leon mat, och gissa om det var 100 äckliga gubbar som stenglodde?
Jag fick tillomed säga till en gubbe att sluta titta.

Det är ju hur naturligt som helst?

Aja, ska strax duscha sen ska jag fixa naglarna var ju hela 2 veckor sen sist!

Ha en bra fredag den 13e!


Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Mangoo älskar min dotter med, Majs&Potatis är ingen höjdare, morot och potatis går sådär och katrinplommon går ned. :)

hur mycket har ni testat nu?

kram

2010-08-14 @ 10:46:21
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

de är iaf någonting:)

vi testade plommonpure, potatis&majs, mangopure och potatis&morot =) sen lite vatten har hon fått.

kramar.

2010-08-14 @ 21:02:50
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fattar inte hur man kan sitta och stenglo på någon som ammar? Det känns ju lite äckligt, allra helst om det är gamla gubbar ;S

2010-08-15 @ 20:49:51
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh vilka söta bilder på honom! Speciellt den när han får sin första sked med mat:D

2010-08-18 @ 10:51:02
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0