Regn och rusk

Skulle ju ha tagit en promenad med Minna idag men tyvärr så var det ju pissväder...
Men vi skulle gå i veckan sa vi.

Minna kom hit igår, vi kolla på en film. Bra film men dåligt slut... After life hette den. Rekommenderas.
Gick med Minna en bra bit när hon skulle hem, gick till willys så åkte jag med Älskling hem när han sluta jobbet.
Och idag har jag gjort typ ingenting. Eller jo, tvättat, diskat och sånt där "roligt" ni vet.



Åh jag är så otroligt dålig på att uppdatera nu för tiden, varför? Tappat bloggsuget?
Ska man fortsätta? Dålig på att ta kort har jag blivit också.
Nu känner jag mig faktiskt sjukt sugen på att gå ut o fota nånting, men vad?


Imorn har jag iaf körlektion, kul... Landsvägskärning blir de imorn och på tisdag blir det halkbanan.
Åker strax efter kl 7 på morgonen och kommer hem innan 1 och efter det ska jag till tandläkaren.
fan vilken "bra" dag. Nä sluta deppa börja peppa!

Har jag nått att se fram emot då? hmm. Förutom att jag närmar mig körkortet så är det nog inte så mycket just nu.
Ska tatuera mig om ca 3 veckor, det blir kul.


Har ni nått att se fram emot?

För övrigt så har Leon varit otroligt gnällig och sur idag. Varje gång han blir trött så bara gråter han och vill inte sova fastän han är jättetrött. Stackarn. Nu sover han iaf, juste barnvagnen verkar ha gått sönder också. Suck...

Nu ska jag sätta mig i soffan och sega tills Älskling kommer hem.
Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0