Sovit dåligt...

Inatt också... Leon har inte skrikit eller så, men han har legat och gnällt även denna natt.
Han vill BARA sova i vagnen, men de får han inte. På nätterna måste han ju sova i sin säng.
Vid 7 imorse sluta han gnälla, sen gick vi upp vid 10. Nu somna han i sängen precis.

Jag har suttit en del vid telefonen idag. Ringde och boka uppkörning/skrivning äntligen. Säger inget datum, hatar när folk tjatar och frågar " klara du provet?!" Så jag säger till när jag klarat de ist.
Sen ringde jag och boka dopet! 25 september blir det. Ska bli så kul.
Sen fick jag hem papper från folktandvården som jag måste läsa egenom sen.

Tony ringde nyss också, han va på jobbet och hade lite tråkigt så han slog en pling.
Trevligt trevligt...

När Leon har sovit klart, så ska jag ta med honom på en promenad.
Funderar på att gå förbi elgiganten, ska kolla in deras fotoframkallning. Kanske framkallar lite samtidigt.
Dock så ska jag ta tag i och framkalla massa bilder efter dopet och så.

Jonzi jobbar till kvällen så det blir att laga mat till sig själv bara. tråkigt.
En dag då jag ska passa på att städa, diska och tvätta. Tråååk! Vill ju inte städa imorn eller i helgen så jag får göra det idag ist. Fint väder blev det idag också, så det ska bli skönt med en promenad.



Finaste <3

Hade!


Kommentarer
Postat av: Jouline

Haha, fett skön bild på Leon! Han ser så nöjd ut, haha! PUSS

2010-08-12 @ 13:20:02
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

varför sover han inte i er säng?? enklare för dig att amma då ju. :)



kramar.

2010-08-12 @ 20:38:39
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Men dåså :) härligt att han bara äter 1 gång. :)

testa lägga honom i vagnen och låta honom somna där sen bära in han, gör så med min dotter så mycket enklare. :) kram

2010-08-13 @ 08:46:53
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu vilken härlig min :D

2010-08-15 @ 11:56:49
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0