årets första lussebulle

Idag har jag ätit årets första och GODASTE lussebulle, helt ärligt det var den godaste jag ätit någonsin!
Duktiga Ida som bakat dem :D

Kan börja med bvc-besöket.
Vikt: 9630 gram
Längd: 73 cm ( växt 2 cm sen sist)

Hon sa att han var helt PERFEKT! Stoltare mamma får man leta efter.
Det var inte så mkt mer än så, allt var ju bra. Men att komma ner till stan var inte det lättaste!
Hitta INGEN parkering, åkte runt i 40 minuter för o bara hitta en parkering, hitta en TILL SLUT!

Var inne på Kappahl och kunde inte hejda mig från att köpa en jättesöt julklapp till Leon.
Oj va bortskämd han kommer bli i jul.

Vi drog oss vidare till Ida, där vi som sagt fick julfika.
Mumma!



Haha, Leon och Livia bråkade om vem som skulle ha väskan. Livia blev förbannad och skrek när Leon tog den haha!



Hihi, Leon fick låna kanin av flickorna.



Halvlyckad bild.



Idas fina prinsessor, 3 underbara barn!

När jag och Leon skulle åka, fick vi julklappar av Elina som hon slagit in med kläder haha.
Gulligt!

Efter visiten hos Ida åkte jag och Leon till willys för att julhandla.
Så åkte hela familjen hem, packa upp varor, laga mat, äta, ner med sopor och mata Leon.
Så har min dag sett ut.

Imorn ska jag ner till stan igen, för klädjakt! Måste hitta nått till julafton.
Sen ska jag köpa julgodis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0