bildbomb

Knappt varit hemma en halvtimme, kom ganska nyss hem från Öppna förskolan.
Var inte där så länge idag då Ida inte va där haha.

Men Leon var så trött så det gjorde inget att vi bara var där 1 timme idag. Han somna direkt i vagnen sen.
Han fick äta gröt precis innan också.

Här har ni en riktig bildbomb!



Såhär gör Leon med nappen hela tiden, vet inte varför xD



HAHAH!



Såhär ser älsklingen ut idag :)






Nu sitter han i gåstolen och jagar en gammal colaflaska som han älskar haha. Vad är de med bebisar och flaskor?

Kommer vara ensam nästan hela dagen idag. Jonzi slutar kl 7 ikväll, så jag ska försöka sysselsätta mig med nått kul.  Leka med lera va ju faktiskt länge sen!

Sen ska jag ringa till Dagiset och kolla om man kan sätta upp Leon på kö så han får börja på dagis när jag får jobb :) Hur ska ni göra? När ska era barn få börja på dagis och när ska ni börja jobba?

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0