Bilduppdatering

Alexander ska testa sitt nya spel så jag ska uppdatera här lite.
Leon är ändå upptagen med alla leksaker.

Börjar med några bilder från julafton :)



God morgon Leon och Leons morbror Adam.



Finklädd och förväntansfull vid matbordet.



Sitter i tomtens knä, grät inte en enda gång, mammas duktiga plutt! de andra bilderna har jag inte fått än :/



Igår satt jag och Leon o kollade på en av filmerna som han fick av morbror Adam. Väääldigt koncentrerad framför tvn haha.



Leka lite, roliga var ju att han faktiskt lyckades få ner rätt kloss i rätt hål??


VI tog ett mysigt bad igår innan Leon skulle sova, då fick han testa nya morgonrocken.
SÅåå mysig! Tack mormor!



Stolt Leon som står vid nya gåvagnen.



Hihi, så söt bild. Leon ser lite förtvivlad ut :P
Sötare unge får man leta efter som de brukar säga om Leon :D Vet inte hur många fina och gulliga kommentarer han fått i helgen. Världens snällaste och sötaste unge <3

Nu ska jag bara städa upp lite för sen ska vi åka och handla lite batterier till Leons nya leksaker.
Ciao!




Kommentarer
Postat av: D I A N A . S K U R D

härliga bilder :) ha de bra :)

2010-12-26 @ 13:10:16
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: Ema

haha, gullig bild på honom där den sista ^^

2010-12-27 @ 17:36:05
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0