Dag 05 – Vad är kärlek?

Ja vad är kärlek? Det är faktiskt en svår fråga. De första man tänker på är ju när man är kär i någon. Men det är ju så mycket mer än så!
Den kärlek jag har till mitt barn t ex. Det är ( enligt mig) den vackraste, största och finaste kärlek man kan få/ge.
Jag kan verkligen se hur mycket Leon älskar mig och det gör mig så lycklig och varm i hjärtat!
Och att få ge kärlek till honom, det är underbart!

Sen är det kärleken jag har till Alexander, den "vanliga" kärleken eller vad man säger.
Det är olika kärlekar där också, först är man nykär. Den känslan är ju så underbar ( som man minns nu).
Pirrar i magen när man träffas, man tänker på den personen hela tiden och undrar om den gör desamma.

Kärlek man har till sina egna föräldrar och syskon. Man har växt upp med dem och lärt sig av dem.
Den kärleken är också så otroligt stark.

Det finns så mkt att säga om Kärlek, de skulle ta hela natten om jag skulle skriva allt vad jag tycker om kärlek :P
Over and out!









Kommentarer
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

hehe han är 6 dagar yngre en pixie :) hon kom 9:e april .

står han nu ??



hehe man kan inte vara duktig på allt trots kurser det kommer nog med tiden man måste ha tid för det också, kan ju vara lite svårt som småbarnsförälder

kram

2010-12-04 @ 20:29:43
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ewa - mamma till Noel

ne du de är inte det ! :P

okej är de länge sen hon köpte den på åhlens?

2010-12-05 @ 00:08:04
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0