Dagen före doppardagen

23 december redan?!Alltså shiiiieet. Aja imorn är det julafton, en dag att se fram emot :D
Hoppas bara vädret tillåter.

Nu har jag bakat en tårtbotten till tårtan som min bror ska få ikväll eftersom han fyller år!
Mamma jobbar idag, därför tog jag på mig den uppgiften :)
Hoppas den går att äta...

Nu vaknar Leon så nu ska han få lunch.
Ikväll ska vi fira jul hos Leons farmor, mysigt. Sen efter det åker vi vidare till mina föräldrar o sover där :)
Kanske inte hörs på ett tag!



god jul!


Kommentarer
Postat av: Tova

Hoppas ni får en supermysig jul :) kan själv knappt fatta att det är julafton imorgon, tiden går alldeles för snabbt nuförtiden, haha

2010-12-23 @ 15:43:32
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0