dan före dan före dopparedan!

Bara 2 dagar kvar till julafton, gosh så mysigt.
Jag är uppe tidigt idag med, hunnit stjusa älskling till jobbet och morgontränat!
Bra va? Dock så blev det inte lika hårt som sist, ska försöka hinna träna ikväll igen :)

Leon och jag ska snart göra oss redo så vi kan åka ner på stan och köpa in det ALLRA sista till jul.
Ska försöka hitta ett par varma vantar till Leon, jag tycker att dem han har nu är lite för tunna.

Ikväll ska vi klä granen, det ska bli intressant. Undrar hur många ggr Leon kommer välta den? :O



En morgontrött Leon <3 Han kryper verkligen skitfort nu, från ett rum till nästa.
Kryper era barn än?

Nu ska jag käka frukost med knatten sen ta på oss.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0