fest at emas!

Oj vad trött jag är idag, blev inte så mkt sömn inatt.
Var som sagt på fest hos Ema igår, med Ida också.

Vi hade sjukt kul igår! Dansa, skrek och skratta. Det behövde vi nog alla 3.
Kom dit vid halv 9 ( ida hade panic över sina klädval, därav förseningen haha)
Bilder kommer senare, hade bara Emas kamera.

När vi skulle ner på palladium halka jag 2 ggr på vägen! Fan va halt de va, bad shoechoice av mig också.
Fick låna Ema högklackade vinterskor, de bidrog nog till halkan.
Väl nere på palladium fick vi stå 45 minuter för o bara lämna jackan i garderoben.....
Sen dansa vi lite, jag kände direkt... jag vill hem! :(

Så jag FÖRSÖKTE ringa Alexander, men självklart så fucka mobilen upp sig!
Jag fick tillomed be om hjälp av en kille som tydligen jobba på elgiganten. Han sa tillomed att den var COCO!
Aja, fick igång den till slut, så han kom o hämta mig.

Kom hem ganska tidigt, 1 kanske?
Men somna inte förens halv 3. Vid 6 vakna jag för Leon ville ha mat, så bara att gå upp.
La mig efter han fick mat, kl 7 kraffsar Virus på dörren och vill också ha mat. Bara att gå upp.
La mig igen, vid halv9 (?) vakna jag för Leon hade bajsat.

Gissa om det var nice att ta bajsblöja är man är lite bakis och illamående? :S
Haha men då gav jag upp, jag la mig inte igen. Lekte med Leon istället. Sakna honom så mkt igår, så jag tog igen det.

Fick sova lite förut när älskling gått upp.
Skönt.
Nu ska jag bara chilla, kolla film, äta tacos sen glass! och mysa med min lille pojk såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0