Fucking nackspärr!

Första gången idag som jag kan sitta vid datorn, vakna upp med en sån fruktansvärd nackspärr.
Har ju aldrig haft det innan så jag undra vafan de var frågan om, fick ringa älskling så han fick kommer hem från jobbet.

Kunde ju inte ens lyfta Leon :/
Annars så har jag faktiskt inte BARA haft otur idag, ringde från ett jobb som jag sökte förra veckan. Så imorn ska jag dit på arbetsintervju! Jag som trodde att jag aldrig skulle få jobb o nu har de ringt från 2 ställen!

Happy me!
Fick tyvärr ställa in bvc-besöket idag, men kan komma på tisdag istället.
Leon blir 8 månader idag! Och han har varit så snäll hela dagen, legat och myst med mig i sängen.



Här va han då inte gammal!
Nä nu börjar de göra om som fan igen, ska slänga in vetekudden i micron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0