Gott nytt år

Mindre än 12 timmar kvar av 2010!
Dethär året har gått otroligt snabbt, snabbaste av dem alla tror jag.
Lillen sover och jag bloggar, är typ bara då jag bloggar hinner inte annars.

Som dem flesta så har även jag nyårslöften, kommer inte dela med mig med alla nyårslöften men några;)

Prio 1! : Gå ner MINST 6 kilo till sommaren. ( ska ju börja på nautilus på måndag)
2: Inte äta godis på ett HELT ÅR! ( har klarat de förut) Dock så kommer jag äta chips ibland och läsk, räknas inte som godis.
3: Bli en sundare människa

Typ 90 % av alla nyårslöften är nog viktnedgång, im a right? HAHA
Får se om jag är nån av dem som håller det löftet då.

Juste jag färga håret igår, blev sådär. Mörkare än vad jag trodde, och mer rött än jag trodde.
Men äsch, nöjd ändå, det går ju alltid att färga om liksom. Onödig grej att jämra sig över.
FÖRE


EFTER


Sorry för halvtaskiga bilder



NYÅR 2007 är bilden tagen. Absinthen gjorde sitt.
Iår blir det ett mer nyktert nyår, kanske tar en cider eller 2.

Nu ringde mormor och sa gott nytt år! (  min mormor) shit, de är snart 2011, om några timmar kan jag säga " I år fyller Leon 1 år" ojoj.


Vi hörs nog inte förens imorn, ska städa upp de sista här och sådär. Sen åker vi hemmåt skogen.
Vad har ni för nyårslöften?

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR FAM.NILSSON/JONSSON

Kommentarer
Postat av: Ema

det här året har verkligen gått EXTREMT fort, är fan rädd fört.

haha, du är ju så rolig ellinor. inte äta godis men chips och läsk. godis äter man ju typ aldrig ändå, det är ju chipsen som är boven i dramat! åh så gott :D fast cola är nog allra svårast att va utan.

hoppas du får en fin kväll där ute i skogen, jag är ju inte långt bort därifrån ;) hihi

2010-12-31 @ 16:34:14
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0