Isen som binder bryggan och marken samman.

Kolla egenom gamla bilder förut och fick lust att redigera dem lite :)





Vilken är finast? Tror jag gillar den första mest!



Orkar inte lägga upp orginalbilderna men kan ju säga att det är stor skillnad haha. Ser skittråkiga ut oredigerade :P
Får gamla minnen när jag ser demhär bilderna.

Första bilden är från "skogen" några dagar efter julafton 2008?
Och den andra är från hamnen här i stan, när jag och älskling var ute på promenad.
Isen som binder bryggan och marken samman.



Julens favorit, paradis. Enligt mig och älskling. Bilden ser så fräsh och GOD ut!



Måste bara lägga upp denhär bilden. Gissa när bilden är tagen?
Kolla på gräset, och vädret över huvet taget. Hmm september, oktober?
Nej, det är på självaste julafton 2008! Helt sjukt, grönt gräs och inte ett enda snökorn!
Till skillnad från nu när det är snart en meter högt med snö!

Tillbaka till king of queens.
Förresten, peppar för helgen, vädret verkar bli bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0