jäkla snö

Lite trött på snön eller? Ska ju tillomed komma mer, ge mig vår nu!

Älsklingarna badar, lite egentid YEY och vad gör jag då? Jo bloggar haha.
Hade inget annat att göra ändå.

Idag var jag med Minna på stan, tog en fika på Café kannan. Mysigt pysigt!
Sen drog vi runt på stan lite, jag testa ringar på Åhléns, gissa om jag fastnade?
Självklart, men som tur va så fick jag av den efter 10 minuter, annars hade jag ju varit tvungen att köpa den xD



Leon fick ha sin nya overall idag, som han fick på dopet av sin mormor. st 80 TUR att jag kom på de idag, för den sitter perfekt! Hoppas han inte växer ur den bara.



Han fick ligga i vagnen igår precis innan jag skulle lägga honom, han ville inte ligga eller sova.
Det ser ni va? :D Sötnosen!





Jag kände för att fjortisposa lite. Så där gjorde jag på VARJE kort jag tog för typ 3-4 år sen?
Herregud haha, lite fjortis va man nog.

Hör grabbarna skrika på mig nu, de vill nog inte bada längre.
Ska kolla harry potter sen och äta glass!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja trosorna är från Gina, trist att de var slut :/ Hoppas dem får in dem i lager igen! :)

2010-12-18 @ 15:39:08
URL: http://escalates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0