Julmys

Äntligen är det verkligen JULMYS i lägenheten.
Ikväll har vi pyntat granen och lite annat, tagit fram godis m.m.

Dock så gick strömmen PRECIS när jag satt upp granen, lyckat! Mesta av västervik fick strömavbrott om jag fattat rätt?
Trodde först inte den skulle komma tillbaka förens imorn typ, men de tog bara typ 40 minuter?

Men nu är granen klar!











Myyysigt va? Brukar alltid "pynta" sådär i dörrarna också, den 4e orka jag inte ta kort på :/
Lite godis vi har va? Fast de är iofs mer än vad som syns på bilden...
Åh, ska nog bara sitta o titta på granen hela natten hihi...



Förresten! Ser ni linnet eller? That´s just SO ELLYSTYLE! (härmar kissie xD)
Grymt linne som jag ska sova i, ååh älska! Tillomed så kåt i capcakes att jag tatuerat in de ju? :O
Fast ska ju bli mer av de!



Julklapparna <3 40 julklappar, vad säger ni om det :D
Så himla jul att ge julklappar, längtar tills att Leon blir så gammal så man får se hur glad han blir av att öppna alla julklappar.
Dock så är ju typ hälften av julklapparna till honom iaf haha.

Nu sängen!



Kommentarer
Postat av: Minnai

vad fiiiint ni har de :) O MYCKET GOFFELIGOFF GOFF :D haha

2010-12-23 @ 12:32:30
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0