Julstädning

Puh, äntligen kan jag pusta ut och bara ta det lugnt.
Jobbig dag idag!

Börja med att jag skulle gå till Coop för att posta ett brev, gissa om det va lätt att komma dit?
Det är ju fan katastrof hur dåligt de har plogat? De har ju vrken plogat trotoarer, övergångsställen eller vägar.
herregud säger jag bara, kom fram TILL SLUT!

Sen har jag städat hela dagen lång, Leon sover och jag chillar lite.
Julmusiken är självklart på också. Nu är det bara julhandling ( som sker imorgon) och julgranen+lite pynt som ska göras. Sen är det bara att se fram emot hela julen.

Vi ska fira jul hos mina föräldrar och jag HOPPAS att vi kan ta oss dit+hem, hörde att de skulle bli ännu ett snöoväder, det är ju ändå 4 mil att åka :S Peppar peppar.
Snart kommer Alexander hem, sällskap av Joakim.

Han är hemma! Wiihu, va länge sen så det ska bli kul att ses :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0