Lilla älskling

Seg start på dagen, har inte ens tränat idag. Får lite ångest nu...
Tar igen de imorn, eller juste, kanske tillomed är lite bakis imorn? :O
Ska ju faktiskt ut ikväll, men ska bara dricka ett par cider.

Grabbarna ligger i sovrummet och sover (?) och jag sitter här.
Tänkte lägga upp bilder från igår.








Den här lådan har Leon gått runt med i rummet UTAN hjälp av mig!
Han går HELT själv med hjälp av lådan med hjul på. Helt otroligt va snabbt det går!

Mamma och pappa kommer sen vid 5-6, de ska ju vara barnvakt ikväll.
Älskling jobbar :( Ska bli kul att gå ut ikväll faktiskt!

Ska ut med Ema och Ida. Tror inte jag har träffat Ida utan barnen på typ flera år?
Kul det med. Nä nu måste jag städa upp lite här innan mamma o pappa kommer.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0