Nacke, far åt

Usch va ont jag har i nacken och axlarna, i need a massage really bad!
Får bli en nästa år!

Bloggar lite snabbt och enkelt. Idag har jag och Leon varit hos Ida och Livia och lekt lite.
Länge sen vi sågs nu. Efter det gick vi till farmor en sväng och fick lite papper, vidare till stan och kolla lite.

Tyckte vi skulle passa på o köpa mat, jonzi köpte pizza och jag köpte en skaldjursallad :)
Ska skicka iväg en jobbansökan imorgon faktiskt, hoppas på´t! Sökte ju faktiskt lite jobb förra veckan också.
Bra jag är!





Fick ett paket idag! 3 filmer från cdon.com. Dvdförrådet behöver fyllas på!
Baksmällan ska vi nog se ikv, är så jäkla rolig den filmen haha.

Förresten så kanske det blir utgång i helgen, jag håller tummarna för bra väder.
Var sjukt länge sen jag var ute nu. Imorn ska jag ner till stan och köpa sista presenten till älskling.
Sen är jag klar med honom! Puuuh. Bara lite småsaker kvar till släkten.

Hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

okey! :) han kanske lärt sig tugga bra.

Pixie är ju väldigt speciell i sig, så man vet ju aldrig vad som funkar.

kram

2010-12-07 @ 21:05:18
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Den lilla mängd salt det finns i smör är obetydligt. Det är absolut ingen fara om de äter den såsen då coh då. Jag fick klartecken från BVC. Så kör på och säg gärna till om det gick hem =)

2010-12-08 @ 09:55:33
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0