pynt pynt

Idag när jag gick upp var jag så SJUKT trött, ändå tycker jag inte att jag sovit mindre inatt än vad jag brukar?
tillomed 2 timmar efter att jag gått upp var jag trött, tänkte nästan lägga mig med Leon i sängen och sova.

Jag tog istället tag i alla tråkiga sysslor som MÅSTE göras varje dag. Blö!
När jag köper ett hus så tänker jag fan inte diska en enda gång! Bra tidsfördriv dock.

Ska slänga upp lite bilder från julpyntet igår.









Jag brukar ALDRIG ta fram jultomtarna såhär tidigt, brukar ta fram dem samma dag som granen dvs dagen innan julafton! Så iår var jag tidig. Köpte en ny julblomma igår också, mysigt! Glittrig och fin haha.

Måste nästan köpa en julgran i helgen, hoppas det finns några kvar ???? Hörde ju att de skulle ta slut tidigt iår.
Ingen jul utan gran :( När pyntar ni???

Lillälsklingen sover "Lunch" snart dags för honom att vakna så han kan få äta lite.
Synd att jag åt en sån sen frukost imorse, har ju faktiskt en lunchlåda jag måste äta upp.



Kommentarer
Postat av: bella

I helgen åker granen fram. Tidigt? Den åker ut desto fortare :)

2010-12-14 @ 14:01:04
URL: http://bella.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0