show me your teeth

Vet inte riktigt vad det är med Leon nu senaste veckorna.
Somnar alltid kl 20 för natten, men nu har han börjat vakna vid halv 9-9 på kvällen som om han tror att han bara skulle ta en power-nap. Och så sover han väldigt oroligt på nätterna. Jobbigt :S

Var på stan idag, köpte lite till nyår och hemmet.
Visar imorn vad jag köpte, orkar inte lägga in bilder på de ikv.

Skulle också gå in på västerport och köpa nått fint till lilla Emil ( Leons nya kusin) som föddes den 23 december.
Och gissa vilka vi möter när vi kommer dit? Jo Lilla Emil haha. Så liiiiten han var, kan knappt tro att Leon varit nästan så liten. Man glömmer bort de så fort.

Vi hittade iaf det vi skulle, så vi drog vidare. Åt tillomed på donken idag. Fick gratis efterätt för att min hamburare var sen. Nice! Dock var vi ju rätt mätta, men lite mc flurry gick ner.

Ikväll har vi inte gjort så mkt, kollat på tv, lekt och lekt och lekt hihi.
Nu sover han och vi ska snart se 6e filmen av harry potter.



Leon rider på sin megastora HAJ!



Nyckelpiggan som "skjuter" bollar, rullar och spelar musik. Leons nya favvo.
Han har fullt upp med alla nya leksaker.



Addicted to toys!


Avslutar inlägget med en segrarbild, YEY! Lyssnade på smurfarna förut, gissa om Leon tyckte det var kul?!

Nu Harry på Hogwarts! (stava)


Kommentarer
Postat av: Ema

Vi måste ses snart alltså, efter nyår typ. Jag har fan inte träffat en själ förutom min familj på över en vecka :(

2010-12-29 @ 21:46:59
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jocke

Inte bara Leons nya favvo, jag tyckte också den var askul!

2010-12-29 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0