vänder det?

Redo för en bra fredag, och den har redan börjat riktigt bra!
Ringde nyss från ett extrajobb, verkar som om turen håller på att vända lite.
Så om det går som jag hoppas så kommer jag ha LITE jobb i januari!

Nog om det, ska förhoppningsvis träffa Jouline idag. Väntar på att hon ska ringa.
Jag skulle behöva dra ner på stan och köpa ett par cider till imorgon.

Leon är pigg o glá kexchoklad!



Haha ser ut som om han sitter i fängelse stackaren.
Men som ni ser så ställer han sig upp HELT själv i sin säng! Så himla stolt jag blir! TUR att jag sänkte sängen förra veckan!

Nu har jag ring FK också, föräldrapenningsdagarna rasar iväg haha. Därför behövs det lite jobb nu!
Ser ju bra ut. Vem vet i höst så kanske jag antingen går i skolan igen eller jobbar. Det återstår att se.

Ser fram emot att se vad framtiden har att erbjuda.
hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0