Alla <3s dag!

Igår hann jag aldrig skriva, så jag gör de idag ist :)
Va som sagt alla hjärtans dag igår...

Dagen började kanske inte så bra pga alla sammandragningar jag hade, låg då mest och myste i sängen men inte mig emot!
Vi laga iaf goood mat :D Jag gjorde laxfilé, potatis med kall sås. Och Jonzi gjorde en fet stek i ugn, kantarellsås och potatis.


Gjorde lite mysigt med ljus också, de va ju faktiskt alla hjärtans dag!
Gosh va mätta vi blev! Så de tog ett bra tag innan efterätten kom.
Strax innan efterätten tog vi ett lååångt bad, låg o prata om bebisen och 2årsdagen som vi har om 2 veckor!
Tiden går så otroligt snabbt.


Haha bra kombinerad efterätt va?:D
Skulle egentligen bara haft glass och coctailfrukt men vi tog med lite chokladpudding vid sidan om också.
De är ju såååå gott! Sen bestod kvällen mest av mys och film. Kollade på The pool boys, tog den första filmen som kom upp på Undertexter, så jag hade mer el mindre ingen aning om vad de va för film. Typisk amerikansk college film. Helt ok men hade ju säkert kunnat välja en bättre om jag hade orkat haha.
I lördags gick jag in i vecka 32 också! Damn, snabbt de går nu. kanske borde fixa iordning ordentligt nu?
Ska nån gång i veckan leta efter en bra skötväska också.
Aja iaf, jag avslutar inlägget med en myyyysbild.


Älskar dig Alexander Jonsson! <333


Kommentarer
Postat av: Yoanna

Ni är så fina tillsammans:) kram

2010-02-15 @ 13:41:59
URL: http://varldenarstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0