Ännu en helg förbi.

Redan söndag, de va ju nyss fredag?
Helgen har gått snabbt, likaså alla andra helger.
Ska man gå i ide? Skulle ju vara så otroligt skönt. Slippa se den här förbannade snön.

Undrar hur länge detta kommer pågå. En sak som jag är otroligt glad över är att jag inte fått bebisen än. Fan va jobbigt att inte kunna gå ut med barnvagnen o sådär. Jag kunde inte bli beräknad en bättre månad än april!
Så jag får helt enkelt tänka så, alltså positivt. Förhoppningsvis så har de mesta av snön smält när bebben kommer.

Igår gick jag in i vecka 33, alltså bara 8 hela veckor kvar!
Idag är de 55 dagar kvar. Och om en vecka kan jag säga " nästa månad kommer bebisen".
Jag börjar få sån panik nu, jag vill verkligen ha allt klart. Men kommer ju inte speciellt långt med rummet när möblerna fattas. Som jag precis läste på en sida där det stod att den blivande mammam i vecka 33 börjar få typ städångest, att hon vill att allt ska va klart och fixat tills bebisen kommer så hon slipper tänka på de efter förlossningen.
Stämmer ju in bra. Undrar va de kommer bli för väder tills helgen som kommer, för är de hyffsat bra så åker vi en gång till till IKEA för o köpa in de sista. De skulle ju va otroligt skönt.

Annars idag så kommer jag antagligen inte göra så mkt. Har städat upp lite, och nu ska jag vika in tvätten sen har jag inget att göra förens Jonzi kommer hem vilket är efter 3 :)
Men hoppas ni haft en bra helg!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0