Besök på IKEA!

Yes idag har vi varit på IKEA i linköping. När Jonzi kom hem igår fråga han om vi skulle åka dit idag då han ändå va ledig. Daniel hängde på också.

Fan för denna snö, tar ju typ 30 minuter längre att åka och halt är de också.
Fram kom vi iaf, då drog vi till ikanohuset för Danne skulle lämna in sin Iphone.
Sen vidare till IKEA, där vi faktiskt fick med oss lite saker.

Ett skötbord från HENSVIK eftersom spjälsängen vi ska få låna också är från den gruppen.

Fin, plus att de blir till en bokhylla sen när man inte behöver skötbordet längre.
Man bara tar bort själva "skötbordet" där man byter blöjan.
Sen köpte vi en badbalja, kan ju va bra o ha i början.

Databordet vi skulle köpa fanns självklart inte i lager så de får vi ta nästa gång vi åker till IKEA.
Ska ju dit igen om typ 1 vecka så...
Påslakan, täcke, kudde och sängskydd köpte vi också. Påslakanen var ju inte de snyggaste precis, men de va billigt plus att de bara fanns att välja mellan 3 st... Men kommer ju köpa fler påslakan så de gör ju inte så mkt.
En väska passade jag på att köpa idag också, blev ingen skötväska, men en väska som duger!

Skönt att man har köpt lite nu iaf. Spjälsängen vet jag inte när vi skulle få hem, men hoppas på snart då vi snart ska fixa rummet helt. Vill ju bli klara i tid, vem vet. Bebisen kanske vill ut tidigare än beräknat.
Men men, snart borde de bli iaf. Nu är jag så jäkla trött så jag ska faktiskt lägga mig i sängen o kolla på serier, Jonzi o Danne spelar ju tvspel...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0