Kan inte smärtan försvinna?

åååh! Idag har jag verkligen ont i ryggen och blygdbenet.
kan knappt ens ligga på sidan! Och de är ju de enda jag kunnat tidigare utan att få ont...

Idag har jag iaf övningskört lite med farsan, haha så roligt. Om de kommer en bil bakom mig så MÅSTE han verkligen kommentera de " Bara så du vet, så är de en bil bakom dig" ... Jo jag ser de säger jag xD Vafan haha.

Äsch, de gick bra iaf, skönt de. Dock så kan inte cyklister i trafiken reglerna känns de som.
De cyklar tvärs över gatorna trots att de är bilar som kommer. Blir riktigt irriterad ibland.
De kanske också borde gå på körskolan fast för cyklister haha. Då kanske de fattar reglerna lite bättre.

Nu är älskling och tränar, önskar jag också kunde göra de. Känner mig handikappad ibland.
Skulle gärna vilja träna upp ryggen lite, så den blir starkare, får tänka på de nästa gång jag vill ha barn.

Jag tog en bild idag på magen, en helkroppsbild faktiskt. Anledningen var att en kompis ville de så hon kunde använda den till ett skolarbete :) men jag slänger upp den här också...


Oo sexig body jag har... Not! Aja, inte lätt o hålla kroppen i trim när man är gravid hahaha.

Förresten! Måste bara berätta en snabbis om en hemsk dröm jag hade inatt!
Jag drömde att man inte längre kunde dö på jorden... Så när man kände att man hade levt sitt liv så fick man hoppa ner i helvetet . Vet ni hur man kom till helvetet då? Jo man grävde så långt ner i jorden så man kom där de var så varmt att man brann upp... Fatta va hemskt! Jag drömde också att jag ramla ner i "helvetet" och jag kände på vägen ner hur varmt de började bli. Jag kände på riktigt hur min kropp blev glödhet. Usch så hemskt!

Konstiga drömmar de får man verkligen när man är gravid! Konstigt, undrar varför egentligen?
Aja, nu ska jag faktiskt kolla om den nya serien Vampire diares är nått att ha.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh nej jag glömde kolla på vampire diares xD fan xD



Fin mage =)

2010-02-11 @ 20:51:10
URL: http://alexxlundin.blogg.se/
Postat av: Yoanna

Oh vad fin den blev! Ska börja på måndag med den:P

2010-02-13 @ 13:16:07
URL: http://varldenarstor.blogg.se/
Postat av: Tiara

Sv: Romeos beteende har inget med min dotter att göra. Han var så jobbig innan också. En del beror på att han är könsmogen så förhoppningsvis hjälper det att kastrera honom. Ska göras på onsdag. Saken är den att jag skaffade honom för inte så längesedan och har känt att det inte har fungerat och att det skulle bli värre när bebisen kom. Jag har kontakt med dom som hade honom innan och dom vet om att dom ev. får tillbaka honom.

2010-02-14 @ 19:26:36
URL: http://tiiara.blogg.se/
Postat av: Ema

ja, öland är myspys :D haha, du får köpa dig någon fin gravid-tröja vetja :)

2010-02-15 @ 13:15:04
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

jo visst, men något måste du ju ha på dig nu med ^^ det finns ju kläder som inte är allt för dyra men ändå snygga :)

2010-02-15 @ 14:19:11
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0