Mvc

Redan hunnit göra en del idag. Först städa jag upp lite hemma innan Jonzi kom o hämta mig.
Åkte ner till mvc, hade en tid kl 10.

SFmåttet låg på 29
Hjärtljud 145
blodvärdet 109
Vikt +7.5 kg ( sammanlagt under hela grav)

En sak som gjorde mig lite orolig var att jag gått ner 1.5 kg i vikt. Bm tyckte inte de va nått att oroa sig över, men klart man blir orolig. Jonzi fråga t o m om jag åt ordentligt om dagarna haha.
Idag va vi på UL också! Oj va coolt de va! Moderkakan ligger som den ska nu, så jag behöver inte va orolig för kejsarsnitt. Skönt. Det var bara för coolt när man fick se bebisens ansikte! Man såg verkligen hela ansiktet, ögonen, munnen, näsan ja allt! H*n blinka åt oss flera ggr :D Näsan såg faktiskt lite ut som Jonzis också!

Ja de va en upplevelse må jag säga! Nästan de roligaste UL jag varit på faktiskt. Allt annat såg också jättebra ut, de va skönt att veta. Gosh bara 8 veckor kvar tills h*n är hos oss. Imorn går jag redan in i vecka 33!
Tyvärr så fick vi ingen bild från UL :/ Men jag glömmer inte i första taget!

Nu ska jag faktiskt fortsätta med städningen. Bebisrummet är kaos mer el mindre.
Saker överallt, så de ska jag försöka få iordning på lite iaf. Vill verkligen bli klar nu! Vill ha allt klart!
När bebisrummet är klart så ska ni få se på lite bilder ;)

Aja, bäst att ta tag i saken!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0