One in a million...

Ajajaj! Va ont jag har i min nacke, är dock självförvålat.
Har suttit sen kl 16.45 med att klistra fast foton i ett fotoalbum jag köpte idag. Fan va segt de va, tog sån tid också.
Har ändå kanske 200 bilder kvar att sätta in.

De har gått sådär om man ska gå efter shemat idag. Har hunnit vara på körskolan, besiktat bilen ( som än en gång inte gick egenom) , varit på stan, handlat och lagat mat. De jag inte hunnit är att ringa. Men de får jag göra imorn.
Söka jobb ska jag göra ikv faktiskt. Så de hinner jag också med.

Idag blev de risgratäng ( Jonzis favoritmat typ), han är helt galen i den maträtten haha.
De är så jäkla gott men tyvärr så blir man ju mätt direkt på de. Önskar man kunde få njuta lite längre av den iaf.

Förresten så såg jag att snön bara fortsätter komma, snöar sjukt mkt just nu. Jag förstår inte?
Vart kommer allt ifrån, vad har Gud tänkt att detta ska göra för mening? Förutom, kaoser, bilolyckor osv.
Nää nu säger jag STOPP! De får fan inte snöa mer, de bara får inte. Hör du???
Jag strejkar! Hjälper de? Nej...

Nää jag får deppa vidare genom att söka tråkiga jobb...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0