Packa BB-väskan...

Japp, nu ska jag strax börja packningen med BB-väskan. Ska bara göra en snabb uppdatering.

Idag fyller Minna hela 21 år! Grattis din gurgelmuff!

(bilden från hultan 07)

Juste jag ska duscha innan jag åker till Minna idag också. Måste ju va lite fräsh iaf :D
Får hoppas hon får många och fina presenter.

Ojojoj, va bebis är glad idag? Sprattlar runt som bara den. Sist jag va hos BM så hade bebisen inte fixerat sig men låg med huvudet nere, kunde fortfarande röra runt.
När fixerade sig era bebisar? och kändes de?
Har hört att de kan göra ont när de gör de, men jag har ju ont i blygdbenet hela tiden så jag kanske inte märker de? Kan de va så tro...

Iofs så är de ju några veckor kvar innan h*n ska komma ut så de är ingen brådska.
Jag ska ta kort på magen nu i vecka 33 också, får se om jag hinner de sen. Kanske slänger upp en bild på den imorgon då. Jag tycker jag bara växer men Jonzi tycker jag krymper? Jag tror bara han är lite nojjig.

Nää nu får de bli en dusch tycker jag!
Ha en bra dag för de ska jag ha!
Ciao!




Kommentarer
Postat av: Philippa - mamma till Therese

kanske ser ut som att du krymper om magen börjat sjunka ner... Tess var inte fixerad när jag var hos bm sista gången

2010-02-23 @ 12:48:58
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: minniii

TACK FÖR DOM FINA PRESENTERNA ELLEN!

2010-02-23 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0