Purple legs with red cheeks...

Äntligen hemkommen från körlektionen!
Så jäkla tråkigt, känns som o gå i skolan igen på nytt...

Igår bad jag till gud och sa " Snälla gud, gör så att min körlärare är sjuk imorn (idag) så jag får en annan bättre körlärare!" Kom till körlektionen och gissa vem som va sjuk?:D

Jag fick iaf en BRA körlärare den här gången! Ska nog be till gud nästa gång också...
Idag gick de mycket bra tycker jag, märks verkligen att de går bättre med vissa andra lärare.
Ska man byta tro? Ja, kanske de...
HAHA förresten! Så jävla pinsamt! Jag fick backa o grejer idag, så man får ju liksom lägga över armen bakom de andra förarsätet för o kunna kolla bak. Gissa om jag va svettig! haha, stackars körlärare, han plågades säkert när jag vifta med armen xD

Planer för dagen annars är nog bara att ta de lugnt, laga mat och plocka iordning lite.
Mamma och Pappa skulle komma förbi ikv, får se om de blir lite övningkörning.
Borde ju passa på liksom. Mamma ska hjälpa mig med papperna som ska skickas in till FK också, har inte ens tagit tag i de än. Dåligt...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

vem fick du köra med istället då? :D

vart håller du hus idag btw? inte en enda gång har jag sett dig på msn, du som alltid är online annars. tänkte bara kolla om det var lugnt för dig att ses på torsdag? vi andra tre kan och vill iaf :)

2010-02-09 @ 18:38:42
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0