Boy or girl?

Vad tror ni? Kom precis o tänka på att de skulle va kul om alla gissa vilket kön ni tror de kommer bli också.
Själv tror jag ju att de blir en liten minijonzi:D Haha!

Gissa gärna ;)

Just nu är jag ensam hemma :/ jonzi är på träning och kommer inte hem förens halv 10.
Så jag får sysselsätta mig med musik, dator och blogg. De går bra det med.
Haft körlektion idag som sagt och de gick helt ok. Bättre än förra iaf så framåt går de iaf.
Om bara pappa kunde komma in nån dag så jag kan köra lite för honom också.
Kört med honom typ 4 ggr eller nått... Onödig kurs ...

Bilen gick inte genom besiktningen heller. Fuck! Så de blir ombesiktning när älskling fixat de.
Får hoppas att de går bättre nästa gång då :O
Inte kul att kasta ut pengar på besiktningar i onödan liksom.

Idag har bebben varit rätt lugn tycker jag. Igår kunde jag knappt sova pga den lill* krabaten HAHA!
Sparkades som bara den! Skojjsigt. Kan du inte komma snart? Iofs nästan bara 80 dagar kvar men ändå!
Snart vecka 30 också! Omg!

Förresten! Jag har fått sånt sockersug varje gång jag ätit mat, får ni med de?
Skitjobbigt alltså... Inget har man hemma heller, fast de kanske är lika bra de ?
Helst så ska de ju vara choklad! Mm så gott... Men så ONYTTIGT! Åt faktiskt en ganska "nyttig" middag idag iaf.
Jonzi ville ha donken men jag sa nej haha. Så ist så gjorde vi spagetti och till hade jag sojakorv med massa broccoli.
De va gott ju! Blir nästan sugen igen HAHAH. Nää nii nu orkar jag inte skriva mer!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gissar också på att det kommer bli en liten grabb! :)

2010-01-26 @ 22:30:05
URL: http://escalates.blogg.se/
Postat av: Isabell

jag tror med det blir en pojke:P

2010-01-27 @ 16:12:35
Postat av: Alexandra - blivande mamma

Pojke tror jag på :D

2010-01-27 @ 17:45:04
URL: http://alexxlundin.blogg.se/
Postat av: Tiara

Hmm.. Jag tänkte gissa på pojke, men jag bara måste sticka ut ur mängden så jag gissar på tjej x)

2010-01-30 @ 11:48:11
URL: http://tiiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0