Brio barnvagn

Jag lova ju att jag skulle lägga upp ett kort på barnvagnen så de ska jag göra.


Såhär ser den ut, färgen funkar väl men som sagt så finns de finare.
Helt ok nöjd iaf. Haha, Virus ( katten) sover i den hela tiden så de blir väl att tvätta allt än en gång innan bebisen kommer. Han vill tom bli skjutsad i den, och gungar man på den somnar han haaha precis som på en bebis xD

Idag var jag med Minna och Ottilia, de va väldigt trevligt.
Först drog vi en runda på stan, dock så köpte jag ingenting, måste spara pengarna till annat.
Sen drog vi till kvantum där de 2 skulle köpa nått o äta. Sen drog vi hem hit och glodde på top model.
De blev ganska kortvarit när vi väl kom hit för Ottilia skulle träna, men de va trevligt ändå.

haha Minna fick svara på Dagens fråga till västerviks tidningen. De är så att de har gått en svan runt på stan lös och den är inte skygg eller nånting, folk går o tar kort på den osv. Så frågan var " Tycker du att svanen ska få gå kvar i centrum?"
Och Minna svara: Ja, men om det biter mig ska jag stämma kommunen!

Haha så jävla klockrent svar! De roliga är ju att hon bara skojja, undrar va folk kommer tro när de läser de xD
men nått måste man ju göra för o få folk att skratta.



Haha igår så tog jag kort på 3 av mina bhar bara för o se skillnaden, stooor skillnad tycker jag.
Den översta är D-kupa sen C-kupa sen B-kupa. Har ungefär 6-7 st BHar i B-kupa men bara 2 i C och 1 i D.
Och jag kan använda C-kupan precis nu, knappt...
Den översta ( D-kupan) är amningsbehån jag köpte. fin va?:D

Annars så är de inte mkt mer jag har att skriva idag... bebisen vill jävlas med mig idag!
När jag inte kännt sparkar på ett tag och blir lite småorolig så lägger jag mig på sidan och känner efter, tror ni h*n vill sparka då el? NEJ! haha, sen efter typ 1 timme så sparkar h*n så inåt i hel*ete! Mina stackars revbenen får all skit ikv :P

Aja nu ska jag hjälpa älskling med hans träning.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, lite roligt att man har behåar i typ alla storlekar nu ;)

min mamma köpte amningsbehåar i DD-kupa till mig. "jag lovar, de blir stora som bomber sen när du ammar" men jag har fortfarande svårt att tro henne... xD

2010-01-12 @ 21:49:35
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Philippa - mamma till Therese

hmm, har nog också några b-kupa liggandes men de har jag inte kunnat använda på evigheter.. just nu är det dd som gäller, d kan funka stundtals men inte skönt...

vagnen är ju jättefin, och jag lovar att det är en kanonvagn, ser nämligen ut precis som den vi har förutom att vi har en som är grå och lila

2010-01-12 @ 22:16:20
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: thess

är det bygel i amningskupan? för det ska man helst inte ha, det kommer dom säga sen på föräldragrupperna. man får jätte lätt mjälkstockning då och tro mig det e inte roligt :P

2010-01-13 @ 07:19:41
Postat av: Mattias

Jisses vad ett par bröst man växa! haha.

2010-01-14 @ 00:34:35
URL: http://hausofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0