Cleaning finished!

Skönt! NU är jag klar med "storstädningen". Tog ett par timmar om man säger så.
Nu är jag pisshungrig! Har ju städat hela dagen, klart man blir hungrig då!
Dock så blir de inte mat förens älskling kommer hem vid ca 5.
Men jag klarar mig nog, får ta en frukt...

Jag hann tillomed ta toan idag, fan va grisit de va. Usch jag hatar att städa toarummet.
Tvättmaskin är i full gång också. SÅ mkt tvätt som jag har idag har jag nog inte haft på ett år eller nått.
Tvättkorgen är fylld, och kläder ligger i hög på den ÄVEN fast jag redan tvättat 2 maskiner?:O

Hur kan detta hända undrar jag? Iofs så tvättar jag Jonzis "dräkt" till träningen också. Bara den tog ju upp nästan en hel maskin. Aja, ska bli skönt när tvättkorgen är tom sen iaf.

Jag kom o tänka på fönstrena idag. Fan de blir skitiga alltså! Skulle ju vilja tvätta dem också men då blir de ju bara på insidan för annars fryser de ju. Så jag tror faktiskt att jag väntar med de tills vårdagarna. Får hoppas jag hinner innan pluttisen kommer.

Så snart har en hel måndag "susat" förbi. Är matlagning kvar, sen kanske vi skulle förbi Anna och Jonas som köpt ett hus. Jonzi skulle hjälpa dem med nått fatta jag de som. Så kanske hänger på, jag får se.
Sen är de ju PH ikv! Wiihuu! VIlken nörd ja är, jag vet. Men jag kan inte wå föört.

Nää nu skriver jag bara om ingenting så då kan jag lika gärna göra lite nytta ist.
Hade mina vänner!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0