Harry pothead!

Haha jo pothead va de ja xD
Nää men harry potter då. Eftersom de bara varit skit på tv de senaste helgerna så har faktiskt jag och jonzi kollat på harry potterfilmerna när de gått på tv. Så idag tänkte vi att vi faktiskt skulle se 5an.

Idag börja älskling att träna styrketräning hemma, vem va de som gjort träningsshemat då? vavava?
Jo jag såklart! För er som inte visste så är jag en jäkel på styrketräning haha. Har man en bror som ville bli body builder så får man lära sig en hel del...

Så nu tar han en dusch och jag lägger över filmen. Idag är de som en lördag för oss eftersom han va ledig idag och jobbar på lördag. Så idag får vi faktiskt moffa som jag och minna säger.
Jag ska käka ben and jerrys half baked, ovanligt va?
Jonzi köpte nån annan glass haha, inte ben and jerrys då.

Förresten så blev jag faktiskt väldigt rädd idag!
Jag fick sjukt ont i vänstra njuren! Jag fick panik och ringde mamma och fråga om de kanske kunde va njursten men hon sa att har man de så kan man inte ens stå upp så ont gör de.
Så de va ju uteslutet, ist blev jag orolig för barnet! Man tycker ju att de borde göra ont i typ magen om nått skulle ha hänt med bebisen men man vet ju aldrig! Tagit lite värktabletter så nu har de lagt sig lite som tur är.
Förhoppningsvis så kommer inte smärtan tillbaka! Hoppas...

Annars så har jag körlektion imorn och jag HOPPAS verkligen inte att de är sånt väder som de varit idag.
Snöstorm! nej usch de vill jag bara inte. Får se hur de blir med de.

aja nu har baby duschat klart så dags för filmtime och mys! ;D
Ha en bra lillördag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0