Hej 2010!

Jaha då får man väl säga hej och välkomna 2010  !
fÅR hoppas att dehär året blir lika bra som 2009 eller bättre. 2009 för min del va ju de bästa året i mitt liv hitills så jag skulle bli jätteglad om de fick fortsätta så :D

Igår var de en lyckad kväll iaf. Drog till Thess och Jonas vid halv 6 och börja direkt med maten.
Potatisgratäng med fläskfilé och sallad.Självklart blev de veg för mig.

Efter maten togs med andra ord spelet fram vilket var så jäääääävla roligt hahaha.
Så mkt har jag nog inte skrattat på länge helt ärligt. Körde olika lag hela tiden vilket också var roligt.

Sen blev de efterätt! marängswish! Yiippeee. haha, man blev ju inte liiiite mätt heller haha.
Vi fortsatte såklart att spela efter de också. Alla drack ju "sprit" förutom jag .
Sen blev kl 11 och då var de dags att dra vidare 20 meter hem till oss.

Där gjordes de bål för fulla muggar. En med alkohol och en alkoholfri till mig.
Åh så god den var! Jag hade sprite, hallonsoda jordgubbar, pamelo och lime i.
Åh så gott! haha och bara för att alla andra drack med alkohol så kändes de lite som om mina hjärna blev lurad och trodde de va alkohol i min bål också haha. Dock så blev jag ju inte "full" som vissa faktiskt kan bli bara de låstas att de dricker alkohol. Men jag blev ist trött och fick ont i huvet.

Vid 12 slaget var de ju dags att gå upp och skjuta raketerna :D De va roligt må jag säga! Mkt fyrverkerier var de också. Vår lilla tårta höll ju inte så länge men en kort stund iaf. Jag orkar inte lägga upp alla bilder nu utan gör de senare eller så. När vi kom hem så la jag mig i sängen ett tag för jag hade så ont i ryggen och huvudet.
Tror jag tillomed somna till 10 minuter. Men sen var jag pigg igen.

Då spela vi guitar hero resten av natten tills ollar, jocke och matte gick hem.
De drog vid kvart i 4 tror jag. Så de va en lång natt.
Jonzi stackaren har redan åkt iväg till jobbet. Usch för o jobba idag. PLUS att han inte får ta bilen heller.
Så han är tvungen att gå hela vägen. Är ju en bit alltså.

Själv vet jag inte va jag ska göra idag. är ju ensam till kl 2100 då han slutar jobbet.
Får ta de lugnt helt enkelt.
men hoppas ni haft ett gott nytt år!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

ja, visst var 2009 underbart :) och 2010 kommer nog bli än mer spännande!

Nu kan min lilla bebis komma nästan när som helst... helt overkligt!! Har dock inga känningar än, men man börjar bli lite otålig :P

kram

2010-01-03 @ 14:26:14
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0