Kick your but!

Puuuh! Nu är jag hemma igen, har inte varit hemma på hela dagen...
Vakna vid halv 10 imorse då jag tog en skööön dusch, sen frukost innan jag skulle träffa Minna på stan.
Jonzi släppte av mig så jag slapp gå ända ner sen vänta jag på Minni. Vi drog till donken och tog oss varsin liten glass :)

Sen drog vi bara runt lite på stan, jag köpte en lila långärmad tröja som är superskön. En tröja som är väldigt lång.
Kommer antagligen lägga upp nån bild på den när jag tar kort på magen. Magen är extra fin i den haha!

Sen drog vi vidare till willys där vi handla lite inför maten. Haha jag köpte faktiskt en tomat som jag skulle äta till.
Så en hel tomat har ja fått i mig idag! Plus mat då förstås! Men de jag ville få fram var ju att jag faktiskt ätit grönsaker.
Vi kolla på Män som hatar kvinnor, va ett tag sen jag såg den faktiskt, men som vanligt så prata vi mer el mindre genom filmen. Sen resten av kvällen så gjorde vi väl inget speciellt? Spela lite kort, kolla på tv, tog roliga bilder med kameran och kollade på gamla filmer som vi spelat in haah. Från 06 tror jag de va?

Haha vi hade härmat scener från fucking åmål HAHAHAH. Fan Minna var roligast! AGNES! Vill du ha lite tääää???
HAhah så jävla bra, jag vet inte hur mkt vi skratta åt de. Jag skrattar för mig själv nu!
Jonzi kom o hämta mig vid 22.20 då han sluta jobbet, skönt med en karl som kan hämta och lämna mig hihi^^
Är hemma nu och bara segar, ska väl snart lägga mig i sängen för jag har otroligt ont i ryggen.
Blutsaft har jag tagit idag också, fan va äckligt de är! USCH!

Annars så var de väl inget mer jag skulle skriva, har haft en bra och rolig dag :D
Hoppas ni med haft de!
Ciao och godnatt!

Kommentarer
Postat av: minnatheboss

AGNES (grov röst) Vill du ha lite thäää?

2010-01-22 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0