Myyyskväll!

Ikv har de varit en myskväll med Minna och Ema.
Dagen började med lite frukost och tv, sen blev de dags för körlektion... bläää....

Usch va arg jag blev på körläraren! han sa att jag va TVUNGEN att göra stadskörningen, men jag sa att jag inte kommer kunna göra den för jag kommer vara höggravid just då! Men han sa bara att de va obligatoriskt fast de inte ens är de!

Aja skitsamma. Nån timme senare åt jag och Minna på corner. De va gött!
Sen drog vi hem till henne och vänta på att Ema skulle komma.

Först satte vi på filmen fröken sverige som vi sett 100 ggr så efter halva filmen stängde vi av den och satt på en annan film ist hhaaha. Dock så prata vi så mkt att jag knappt fatta va filmen  handla om.
Jonzi kom o hämta mig vid halv 10 så nu en timme senare sitter jag här. En kort uppdatering om vad jag gjort idag.

Imorn ska jag iaf hinna göra lite saker förhoppningsvis t ex diska som jag inte hann idag pga att jag knappt varit hemma. Sen om jag hinner så ska jag rensa kylskåpet, annars så får de bli på lördag el söndag.
Imorn ska jag antagligen träffa sara också, va ju 100 år sen jag träffa henne!
Men kommer inte träffa henne förens hon slutat skolan isf, vilket blir vid 3-4 tiden...
Tar väl kanske en fika eller så. Snacka gamla goa tider.

Annars så vet jag inte vad helgen har att erbjuda. Skrev ju att ni kunde höra av er om ni ville göra nått men ingen älskar ju oss så ingen vill va med oss HAHA. Blir väl att bara ta de lugnt då kanske...

Annars så har man ju hunnit göra lite i veckan. träffa folk iaf.
Träffat Minna, Ema, Thess och Ottilia och imorn Sara :)

jaha nehe joho, drar mig till andra världen " tvn "
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0