NYÅRSBILDER 2009-2010!!!

Jag lovade ju att jag skulle lägga upp lite bilder från nyår...
Och såklart så börjar jag med lite posebilder :D


Jag körde på lockigt iår efter många beslut hehe


Först började vi med lite mat, potatisgratäng med fläskfilé och sallad. Jonzis drick. Sen spela vi med andra ord


Jocke börjar med att "läsa", sen blev de lite paus för efterätt! :D haha Ollar (Oskar) gillade efterätten!


Vi drog vidare hem till oss och gjorde bål. Drinken på andra bilden är min ( ALKOHOLFRI).


Haha Jocke såklart på G med "champangen". FYRVERKERIER! GOTT NYTT ÅR BOOOM!


Nyårskyssen! Första kyssen 2010! :D Haha vi drog oss in ganska snabbt och Virus hade deckat i fotöljen efter allt stojj. Som sagt så spela vi guitar hero resten av natten tills de gick hem. De va ett fint nyår folk!
Första året på länge som jag fira nyår nykter så de va en upplevelse haha.

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Tova

Oh verkar varit ett underbart nyår!



Njaa, jag är faktiskt rätt så lugn nu när det närmar sig förlossning :) men men vet, kanske får jag panik så fort vattnet går... haha! Försöker dock ha en positiv inställning - kroppen lär ju faktiskt vara gjord för det här.

Hur känner du själv inför det hela? :)

2010-01-04 @ 22:20:42
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0