Oändliga helg...

Den här helgen har kännt otroligt lång, och ändå är den inte slut än.
Jonzi åkte till jobbet för en timme sen och kommer hem halv 11 ikv...

Igårkväll blev de nästan värre med blygdbenet. Jag tog 2 alvedon vilket ( jag tror) visade sig att de hjälpte lite.
Så vad ska man göra idag? Jag kan knappt röra på mig så de blir ju antingen tvn eller datorn...
Får hoppa mellan helt enkelt. Såå störigt att Jonzi jobbar JUST denna helg då jag mått som värst under hela gravditeten. Måste laga mat själv osv. Idag ska jag nog ha potatis, veg.bullar och gräddsås. Mumma!

Hur har er helg varit annars? Förhoppningsvis roligare och bättre än min...

Kunde knappt sova inatt heller. Låg o bara koncentrerade mig på smärtan, ljud och rörelser.
Jag kan verkligen inte somna om de är för mkt ljud eller rörelser omkring mig, jag blir nästintill galen...
Att bebisen sparkar hej vilt de stör mig inte alls. Jag blir faktiskt bara mer avslappnad och somnar lättare.
Är väl för att de är en lättnad att de är de sista man tänker på innan man somnar...

Imorn är iaf Jonzi ledig, så då får han skämma bort mig lite grann tycker jag.
Ska också ringa till mvc och fråga vad de tycker om min "situation" och vad som kan göras.
Orkar verkligen INTE ligga inne hela dagarna och bara glo. De går så otroligt segt då.
Jag är glad att jag iaf hann att storstäda i veckan innan jag fick såhär ont. Då hade Jonzi fått städa och de hade blivit knapert med tid med tanke på att han jobbar.

Aja, jag börjar bli otroligt hungrig och potatisen tar sin tid att laga så de är väl bäst att börja.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Yoanna

Usch låter hemskt ju. Hoppas du mår bättre fram tills april nu:P kram

2010-01-31 @ 17:38:58
URL: http://varldenarstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0