Pingvin?

Oh gosh, dålig uppdatering igen.
Beror ju faktiskt på att jag mått skit de 2 senaste dagarna. De börja igår morse...
Gick upp strax efter 5 då älskling skulle till jobbet. Fick hjälpa honom med bilen så han kom iväg till jobbet.

När jag skulle gå från parkeringen hem igen så hög de till i blygdbenet när jag gick upp för backen.
Jag höll seriöst på o dö! Kändes iaf så. Så jag fick ta en paus mitt i backen, sen fortsatte jag hem.
La mig i sängen och kolla på how i met your mother.

När klockan var ungefär 11-12 så fick jag ännu ondare i blygdbenet och kunde inte ens gå.
Ställde mig i duschen för jag trodde de skulle bli bättre, men icke...
När jag sen skulle ut från duschen och in i sovrummet så kunde jag inte stå upprätt eller gå.
Jag fick mer el mindre krypa fram, fick ta tag i allt jag kunde. Inte ens värmedynan hjälpte.
Som tur var så hade jag bara ont när jag gick eller stod upp.
Ungefär som en pingvin gick jag!

Låg i sängen till Jonzi kom hem, och strax efter de kom mamma o pappa. De ville såklart att jag skulle åka in till sjukan.
Men va kan de göra? har man foglossning så har man, de går liksom inte att göra nått åt. Visst fortsätter de såhär så måste jag ju göra nått åt de. Blev lite bättre inatt, men nu idag är de som igår.
Får fråga BM om ett tens. De kanske hjälper.

Den smärtan jag hade igår går inte ens att beskriva. Jag tjöt t o m. Då kom tanken upp " om dehär gör ont, hur ont gör de inte då att föda ut ungen" ... Usch vill inte ens tänka på de just nu. Bara bebisen mår bra så är jag glad.
Igår sparka h*n för kung och fosterland haha. Hela dagen också. Så himla mysigt!

Och idag går jag in i vecka 30. BARA ca 10 veckor kvar tills bebben är här!
Can´t wait! Ingen bristning än så länge heller wiiihuuu! :D

Nu får vi bara hoppas att snön kan försvinna lite i februari. Har bara hört att de ska bli mer snö och kallare. Fyfan.
Vill åka till IKEA och köpa in allt som ska inhandlas så barnrummet bara är att fixa! Vi får hoppas på de bästa helt enkelt.
Nu ska jag lägga mig framför tvn och ta de lugnt ännu en dag. Kommer väl göra de dehär dagarna framöver.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0