Satuuuurday!

Äntligen helg! Älskling är hemma HEEELA dagen! wiihuu!
Och jag har honom för mig själv :D

Vi funderade på vad för äventyr vi ska på idag, men har inte kommit på de än.
Jag kom med förslaget att vi kunde hitta en söt kattunge som vi kunde åka o hämta, men de va inte populärt tyvärr...

Så ja vad kan man göra? Vill verkligen inte spendera hela lördagen framför tvn!
Nått kul måste man faktiskt göra när båda är hemma.
Wihuuu! idag går jag in i vecka 28!!! Vad snabbt de gååår!

På 28 veckor har jag gått upp 6 kg, är stolt faktiskt !
Jag har tillomed börjat äta nyttigare nu också, som jag sa att jag skulle.
Äter massa grönsaker till maten också, de är ju faktiskt gott.

Jag ska kolla runt lite på internet vad som finns att göra en lördag så vi kommer igång snart.
Ha en jättebra lördag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0